2016. ápr 28.

Itt lakik Dani

írta: Barton Bori
Itt lakik Dani

12370001.JPG

Dani szép helyen lakik.

teljes_kepernyo_rogzitese_2016_04_28_195700_bmp.jpg

 

Tegnap elmentünk megnézni a világ leges legkirályabb tavát. Próbáltam jó képet csinálni róla, tényleg próbáltam, de meg sem közelítik a valóságot, mert a kis gopro-utánzat kamerám nem ismeri ezt a színt. Nem hibáztatom érte, eddig én sem tudtam, hogy a kéknek létezik egy ennyire zseniális árnyalata is.

teljes_kepernyo_rogzitese_2016_04_28_195827_bmp_1.jpg

Új-Zélandon túl sok szép hely van ahhoz, hogy egy ilyen csoda megkapja a figyelmet, amit megérdemelne: a világ leges legkirályabb tavának még csak neve sincs. Egy random kis tó a Fox Glacierhez vezető út parkolója mögött. Szerintem azért, mert ezt a színt tényleg senki nem tudja se lefényképezni, se összefotoshoppolni, így aztán nem lehet turistacsábításra használni.
Én azért megpróbálom, íme még egy tökéletlen kép a világ leges legkirályabb taváról:

19030005.JPG
És a világ leges legkirályabb tava naplementében:

19130003.JPG

 

Ma reggel aztán elmentünk megnézni egy olyan tavat, aminek neve is van. Lake Mathesonnak hívják, és tökéletes szélcsendben itt készülnek azok a képek, amikről nem tudod megmondani, hogy melyik a teteje, és melyik az alja. Tökéletes szélcsend ugyan nem volt, de azért így is elég képeslapszerű:

13400003.JPG

 

Végül pedig egy kép a gleccserről, ahogy éppen kitakarják a felhők:

18300001.JPG

Szólj hozzá